//
Програми, атестація

Вивчаємо інформатику в 2-4 і 5-9 класах

Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти Сумка
Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
/Files/images/сходинки.jpg
Сходинки до інформатики. Програма для загальноосвітніх закладів 2-4 класи
Програма курсу Інформатика 5 – 9 класи загальноосвітніх навчальних закладів
Круглий стіл вчителів інформатики «Проект нової програми навчання «Інформатика» 5-9 класи, «Сходинки до інформатики» 2-4 класи»
Сходинки до інформатики. 2 клас за новою державною програмою
Підготовка вчителів до викладання інформатики в 2 та 5 класах в 2013/2014 н.р.
Про навчально-методичне забезпечення курсу Сходинки до інформатики 2 клас Авторський колектив: Морзе Н.В., Вембер В.П., Саражинська Н.А.
Про реалізацію нових державних Стандартів освіти засобами НМК Інформатика-5.
Авторський колектив: Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г., Саражинська Н.А.
Про підручник Інформатика 5 клас (авт. Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Інформатика 5 клас. Підручник для загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська, Н. А. Саражинська. — К .: Видавничий дім «Освіта», 2013. — 256 с.
Інформатика : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. — К. : Генеза, 2013. — 200 с.

Додатки до курсу “Сходинки до інформатики

Використання ігрових завдань  програмно-методичного комплексу “Сходинки до інформатики” для розвитку алгоритмічного і логічного  мислення учнів
Завдання для розвитку алгоритмічного мислення
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів другого класу
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів другого класу
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів третього класу
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів четвертого класу
Babytype 2000 – ігровий клавіатурний тренажер
Віртуальна книжка-розмальовка для дітей
Гра-мозаїка: збирання картинки з квадратиків
Творчі доробки вчителя

222 ребуси з інформатики
Кросворди з інформатики
Лабіринти

Презентації до уроків інформатики в 2-му класі (1-8 уроки)
Сходинки_інф_2кл_Інформація в нашому житті
Дії з інформацією
Інформаційні процеси
Збереження інформації
Пам’ять комп’ютера
Засоби передачі інформації
Перетворення інформації
Кодування

Методичні матеріали (Інформатика 2 клас)

/Files/images/Ломаковська Сходинки до інформатики 2 кл.jpgЛомаковська Г. В. Сходинки до інформатики : підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. — 160 с.

Розробки уроків+планування 2 клас “Сходинки до інформатики

Трач Л. В. Усі уроки інформатики. 2 клас.— Х. : Вид. група «Основа», 2013.— 157 с.

Календарно-тематичне планування уроків «Сходинки до інформатики» для 2 класу. (До підручника Г.В. Ломаковської)

Уроки інформатики 2 клас за підручником Морзе
Урок_1 Урок_8 Урок_15 Урок_22 Урок_29
Урок_2 Урок_9 Урок_16 Урок_23 Урок_30
Урок_3 Урок_10 Урок_17 Урок_24 Урок_31
Урок_4 Урок_11 Урок_18 Урок_25 Урок_32
Урок_5 Урок_12 Урок_19 Урок_26 Урок_33
Урок_6 Урок_13 Урок_20 Урок_27 Урок_34
Урок_7 Урок_14 Урок_21 Урок_28 Урок_35

Уроки інформатики 2 клас за підручником Ривкінд


Фізкультхвилинки

/Files/images/фізкультхвилинка.jpegФізкультхвилинки. Упорядник М. Є. Макарова, м. Київ

Комплекс вправ для зняття м’язового напруження. Вправи для очей,

Фізкультхвилинка “Україно, ми твоя надія

Фізкультхвилинка “Ялинка

Фізкультхвилинка “Супер

Фізкультхвилинка “Котилися колеса

Фізкультхвилинка “Сумувать не треба

Фізкультхвилинки “Масовки-мінусовки


Методичні рекомендації щодо викладання інформатики загальноосвітніх навчальних закладах на 2017-2018 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання базових дисциплін (в тому числі інформатики) загальноосвітніх навчальних закладах на 2015-2016 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2014-2015 н.р.

Методичний лист про вивчення інформатики у 2013-2014 навчальному році

Методичний лист про вивчення інформатики у 2012-2013 навчальному році

Навчальна програма для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту)

Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Морзе Н.В.Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики, 11 клас / Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г.Кузьмінська [та ін.] – К.: Центр навчально-методичної літератури, – 88 с.

Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики (Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, М.О. Войцеховський , Т.Г. Проценко)

Інформатика. 11 клас:Розв’язання всіх завдань (рівень стандарту). До збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики

Інформатика. 11 клас: Розв’язання всіх завдань: До збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики / Упоряд. І. Д. Іванова, І. М. Колодій, М. М. Корнієнко. — Х.: Ранок-НТ

Малярчук С. М. Основи інформатики у визначеннях, таблицях і схемах

Книга вчителя інформатики: Довідково-методичне видання / Упоряд. Н. С. Прокопенко; Т. Г. Проценко.— Харків: Торсінг плюс, 2006.— 272 с. Видання містить чинні нормативно-правові акти вищих органів влади України, Міністерства освіти і науки України у сфері загальної середньої освіти, що регулюють впровадження державних стандартів освіти; методичне забезпечення; оформлення документів про освіту; організацію навчально-виховного процесу; атестацію педагогічних працівників тощо.
Для вчителів інформатики, студентів педагогічних навчальних закладів, слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти, науково-педагогічних працівників, широкого загалу громадян, які цікавляться питаннями нормативно-правового регулювання середньої освіти в Україні.

Структура навчального року

Відповідно до статті 16 Закону України “Про загальну середню освіту”  навчальний рік розпочинається 1 вересня святом – День знань – і закінчується не пізніше 1 липня.
Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр – з 2 вересня по 27 (28 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня, ІІ семестр – з 13 січня по 30 (31) травня.
Закінчується навчальний рік проведенням навчальних екскурсій у 1-4 класах (2 – 5 червня), навчальних екскурсій та практики у 5-8 і 10 класах (2 червня – 13 червня) і державної підсумкової атестації випускників початкової (13 – 22 травня), основної (2 – 16 червня) і старшої (23-29 травня) школи.
Вручення документів про освіту рекомендуємо провести для випускників 9-х класів – 18-19 червня, 11-х класів – 31травня -1 червня.
Впродовж навчального року для учнів проводяться канікули: орієнтовно, осінні з 28 жовтня  по 3 листопада, зимові з 30 грудня по 12 січня, весняні з 24 по 30 березня.
З урахуванням місцевих особливостей та кліматичних умов за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватись структура навчального року та графік учнівських канікул, зокрема, проведення для учнів 1 класу додаткових тижневих канікул; навчальну практику та навчальні екскурсії за рішенням закладу можна провести в інші терміни, або впродовж навчального року.

Освітні веб-ресурси

/Files/images/кор_посилання.jpg1. Міністерство освіти і науки України http://mon.gov.ua
2. Український центр оцінювання якості освіти http://www.testportal.gov.ua
3. ВСІ ВНЗ УКРАЇНИ http://educatalog.pisem.net
4. Інформаційно-пошуковий каталог навчальних закладів України http://www.uchobe.net.ua
5. Освітній сайт ОСТРІВ ЗНАНЬ http://ostriv.in.ua
6. Волинська обласна Мала академія наук України http://vvman.lutsk.ua
7. Центр науково-технічної творчості учнівської молоді http://cnttum.lutsk.ua
8. Волинський інститут післядипломної педагогічної освітиhttp://vippo.lutsk.ua
9. Педагогічна преса http://pedpresa.com
10. Управління освіти і науки Волинської облдержадміністраціїhttp://www.uon.voladm.gov.ua

Атестація педагогічних працівників

Усі уроки інформатики

Усі уроки інформатики 9 клас
Усі уроки інформатики 10 клас
Усі уроки інформатики 11 клас

Докладні розробки уроків до вивчення інформатики в 9,10 і 11 класах за програмою загальноосвітньої школи. Цікаві методичні рекомендації, різноманітні прийоми роботи із завданнями, велика кількість вправ, широкий вибір форм перевірки знань, використаних ігрових моментів на уроці, грамотне урахування вікових особливостей — усе це вигідно відрізняє посібник від традиційних планів-конспектів уроків. Посібник для вчителя нового покоління.
Мета видання — надати допомогу вчителю в підготовці та проведенні уроків інформатики в загальноосвітніх навчальних закладів. У посібнику подані календарно-тематичне планування та розробки уроків відповідно до «Програми з інформатики для 10–12 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Розробки уроків структуровані за загальною схемою: визначено мету, розкрито зміст вивчення матеріалу, вказано форми перевірки засвоєння вивченого матеріалу, наведено орієнтовні завдання для практичних робіт, вправи, які забезпечують сприймання нового матеріалу, його осмислення й застосування на практиці. Для вивчення нового матеріалу використовуються різноманітні форми та методи (лекції, бесіди, самостійна робота з підручниками, схемами, таблицями, стендами, пам’ятками тощо). Схеми, запропоновані упорядниками, є стислим конспектом навчального матеріалу теми, що дозволяє їх використання на різних етапах уроку: під час вивчення нового матеріалу, узагальнення і систематизації знань, повторення та закріплення набутих знань. Вправи, що призначені для закріплення вивченого матеріалу, передбачають поступове наростання складності: знання теоретичного матеріалу, вміння використовувати його на практиці та застосування набутих знань у нестандартних ситуаціях. Усі практичні завдання розраховані на 15–25 хв роботи з комп’ютером і призначені для формування практичних умінь і навичок та оцінювання навчальних досягнень учнів. З метою контролю рівня навчальних досягнень використовуються різноманітні форми роботи на уроці: вибіркове та фронтальне опитування, комп’ютерне тестування, практичні роботи, захист творчих робіт тощо. Пропонований у посібнику матеріал не завжди може бути використаний повністю за відведений час. Учитель на свій розсуд, враховуючи реальні навчальні можливості класу та наявне програмне забезпечення, може підбирати свої та варіювати запропоновані форми роботи. Подані у посібнику методичні розробки зацікавлять усіх, хто викладає інформатику в середній школі.

Титул_Усі_уроки_інф_6класЛещук Р. І. Усі уроки інформатики. 6 клас «Основа», 2014
Докладні розробки уроків до вивчення інформатики в 6 класі за програмою загальноосвітньої школи. Цікаві методичні рекомендації, різноманітні прийоми роботи із завданнями, велика кількість вправ, широкий вибір форм перевірки знань, використаних ігрових моментів на уроці, грамотне урахування вікових особливостей — усе це вигідно відрізняє посібник від традиційних планів-конспектів уроків.

Усі уроки інформатики 5 клас

Усі уроки інформатики 5 класДокладні розробки уроків до вивчення інформатики в 5 класі за програмою загальноосвітньої школи з використанням підручників Морзе Н. В.,Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Саражинська Н. А. Інформатика. 5 клас та Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. Інформатика. 5 клас. (скачати)

Методика навчання інформатики

/Files/images/Metodika_Morze.jpgМорзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 3 ч. /Н.В.Морзе; за ред.акад. М. І. Жалдака.- К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. І : Загальна методика навчання інформатики. -256 с.
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі. (скачати)

Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 3 ч. /Н.В. Морзе; за ред.М. І. Жалдака. – К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. II: Методика навчання інформаційних технологій. – 287 с: іл.
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі. (скачати)

Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: метод, посібник: у 3 ч./ Н.В.Морзе; за ред. акад. М. І. Жалдака. — К.: Навчальна книга, 2004. Ч. III: Методика навчання основних послуг глобальної мережі Інтернет. — 196 с : іл.
Посібник містить відомості про створення глобальної мережі Інтернет, принципи її будови, основні ресурси, програмне забезпечення тощо. Дано методичні рекомендації щодо навчання користування послугами Інтернету, правила роботи зі спеціальними сервісними програмами, завдання для самостійного виконання учнями. Призначається вчителям, студентам вищих навчальних закладів, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі. (скачати)

Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч. /Н.В.Морзе; за ред. акад. М. І. Жалдака.- К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. ІV : Методика навчання основ алгоритмізації та програмування. -368 с.
Призначається вчителям, студентам вищих навчальних закладів, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі. (скачати)

Нестандартні уроки інформатики

/Files/images/нестандартні_уроки.jpgAвтор: Мясникова О.К. та ін.
Мова: Українська, російська
Формат: .doc
Розмір: 20,9 МБ
В збірнику представлений досвід роботи учителів інформатики по проведенню нестандартних уроків інформатики в школах. Це – КВК, ігри, вікторини, ділові ігри, позакласні заходи та інші цікавинки. Качайте та зацікавлюйте своїх учнів вивченням інформатики. Скачати

ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ на уроках інформатики

9клас_Осн_ІнфНазва: Програмний засіб «Основи інформатики. 9 клас»
Автор: Амелькін О.В.
Рік: 2010
Формат: .rar
Розмір: 39 Mb
Програмний засіб «Основи інформатики. 9 клас» складається з поурочного планування та набору презентацій уроків для підтримки навчального процесу з інформатики.
Поурочне планування, яке використано у програмному засобі, розроблено згідно з навчальною програмою з інформатики для учнів 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендованою Міністерством освіти і науки України (автори – І.О. Завадський, Ю.О. Дорошенко, Ж.В. Потапова за загальною редакцією А.М. Гуржія, 2009 р.). Кількість годин, розподіл годин за темами, зміст та обсяг навчального матеріалу, а також назви і розподіл за темами практичних робіт повністю відповідають програмі.
Скачати Програмний засіб “Основи інформатики. 9 клас” с LetItBit.net
Скачати Програмний засіб “Основи інформатики. 9 клас” с TurboBit.net
Робочий зошит з інформатики 9 клас
Скачати Програмний засіб “Основи інформатики. 9 клас” с LetItBit.net
Скачати Програмний засіб “Основи  інформатики. 9 клас” с TurboBit.net

99  МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК

еврикаПроблема урізноманітнення форм роботи на уроці, мабуть, вічна, як сам урок. Усе залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності.
Величезна кількість фахових педагогічних видань містить перлини досвіду, які допомагають швидко й якісно перевірити знання дітей, розширити їхній кругозір, ефектно розпочати нову тему, вміло використовувати гру.
Проте ми добре розуміємо, що в арсеналі методичних прийомів учителя залишається небагато форм роботи на уроці. Решта прийомів забувається, а займатися їх пошуками знову ніколи.
Чому саме 99 форм роботи? Хоча б тому, що ще як мінімум одна є в доробку кожного педагога. Творчих успіхів вам, колеги! (скачати 99 МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК)

Професійне портфоліо вчителя

Сьогодні практикують різні підходи до створення портфоліо учителя. Це може бути портфоліо-сайт, портфоліо-довідник і, найпростіший випадок, – збірка документів, виконаних у Power Point або в Word. Звичайно, це все види електронного портфоліо. Складаючи електронне портфоліо, учитель може справді “розгулятися” –– прикрасити його як душі завгодно, додавши безліч презентацій, аудіо- або відео-/Files/images/portfolio.JPGфайлів. Тут усе залежить від уміння працювати з комп’ютером. Але і від звичайної робочої папки, яку ми повинні при атестації пред’явити атестаційній комісії, учитель теж обійтися не може. Електронний варіант – це дуже добре, це демонструє, як уміло учитель володіє сучасними технологіями, але паперовий варіант ще, мабуть, довго забути не вдасться. Звісно, ці два варіанти між собою значно перегукуються і повторяють один одного, але який варіант не обереш, все одно потрібно від чогось відштовхуватися, складати план, кістяк портфоліо, а потім наповнювати його результатами своєї роботи.
Переглянувши різні роботи різних вчителів, які викладають різні предмети (слава Інтернету!). В когось побачив щось цікаве  і ось тепер пропоную план (ще не саме портфоліо, а тільки його намітки), за яким складатиму свою папку. Отже,
І розділ. Візитна картка.
· прізвище, ім’я, по-батькові
· предмет, що викладається
· стаж роботи
· категорія, розряд
· педагогічне кредо
· назва навчального закладу
· система або технологія, в якій працює педагог
· грамоти і нагороди
ІІ розділ. Освіта
· назва учбового закладу, рік закінчення, фах
· відомості про проходження курсів підвищення кваліфікації, рік проходження
· копія диплому та свідоцтва, що підтверджує проходження курсової перепідготовки
ІІІ розділ. Дидактичні розробки
· авторські програми з предмету або факультативів, гуртків, курсів
· елементи педагогічних технологій
· конспекти відкритих уроків
· вправи і завдання, розроблені педагогом, що отримали суспільне визнання
· публікації
· дидактичні матеріали
IV розділ. Методична робота
· принципи і напрями роботи
· робота в методоб’єднаннях, радах, комісіях (виступи)
· робота в проблемних творчих групах
· співпраця з методичним центром, з інститутом підвищення кваліфікації
· здійснення стажування
V розділ. Позаурочна діяльність
· принципи і напрямки роботи
· предметні тижні
· підготовка учнів до конкурсів, олімпіад
· організація заходів, що підвищують інтерес до вивчення предмету
· організація екскурсій
VI розділ. Участь педагога у професійних конкурсах
· участь в освітянських виставках
· конкурси педагогічної майстерності
VII розділ. Діагностика якості освітнього процесу
· підсумки успішності (результати моніторингу або зрізи знань)
· аналіз анкетування (тестування) учнів
· результати олімпіад
VIII розділ. Інноваційна діяльність
· принципи і напрямки роботи
· розробка інформаційних ресурсів
· створення і супровід сайтів, освітніх веб-проектів
ІХ розділ. Творчий саморозвиток
· план по самоосвіті
· опрацювання наукової, методичної літератури з певної теми (каталог опрацьованої літератури)
· науковий звіт з проблеми дослідження (реферат, доповідь, стаття)
· створення та супровід освітніх веб-проектів
Х розділ. Творчі навчальні досягнення учнів
· участь у Всеукраїнських іграх-конкурсах
· творчі роботи учнів
ХІ розділ. Робота в якості класного керівника
· принципи і напрямки роботи
· позашкільні заходи
· відкриті виховні заходи
· підготовка та проведення психолого-педагогічної роботи з батьками вихованців


/Files/images/IMG_3824.JPGПортфоліо вчителя інформатики Чашука О.Ф.

Опис педагогічного досвіду (у форматі MS Power Point)

Опис педагогічного досвіду (у форматі MS Word)

Опис педагогічного досвіду (у  відеоформаті)

Вкладення
Advertisements

Обговорення

3 thoughts on “Програми, атестація

  1. Спасибі велике! Ваш матеріал дуже потрібний! Щиро дякую!

    Posted by Ірина | 03.09.2013, 23:50
  2. Спасибі! Дуже цікавий матеріал! Валентин Володіївецька СЗШ І-ІІІ ступенів http://volodiivtsi-zosh.edukit.vn.ua

    Posted by Валентин | 27.12.2013, 14:59
  3. Дуже цікаві матеріали! Щиро вдячна. Успіхів Вам!

    Posted by Леся | 31.12.2013, 00:49

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Лютий 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Гру    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Архіви

Флікр світлини

Статистика блоґу

  • 185,564 hits
Advertisements
%d блогерам подобається це: