//
Корисні посилання

Корисні посилання

Освітні веб-ресурси

/Files/images/кор_посилання.jpg1. Міністерство освіти і науки України http://mon.gov.ua
2. Український центр оцінювання якості освіти http://www.testportal.gov.ua
3. ВСІ ВНЗ УКРАЇНИ http://educatalog.pisem.net
4. Інформаційно-пошуковий каталог навчальних закладів України http://www.uchobe.net.ua
5. Освітній сайт ОСТРІВ ЗНАНЬ http://ostriv.in.ua
6. Волинська обласна Мала академія наук України http://vvman.lutsk.ua
7. Центр науково-технічної творчості учнівської молоді http://cnttum.lutsk.ua
8. Волинський інститут післядипломної педагогічної освітиhttp://vippo.lutsk.ua
9. Педагогічна преса http://pedpresa.com
10. Управління освіти і науки Волинської облдержадміністраціїhttp://www.uon.voladm.gov.ua


 

Список рекомендованих сайтів для підготовки до олімпіади з інформатики

http://schoololymp.byethost32.com – школа олімпійського резерву при ВІППО
http://www.olymp.vinnica.ua – Всеукраїнські Інтернет-олімпіади з різних предметів (фізика, інформатика). На сайті розміщена цікава інформація про Всеукраїнські олімпіади по інформатиці, фізиці. Проводилася мережна олімпіада по інформатиці.
http://www.uoi.
in.ua – Всеукраїнська олімпіада з інформатики
http://www.e-olimp.com.ua
E-Olimp система підготовки та проведення олімпіад зі спортивного програмування
http://www.qbit.org.ua/
-Молодёжное научное общество QBit – Кубит – г. Харьков
http://algolib.chat.ru
–алгоритми: методи розв’язання
http://algolist.manual.ru
–алгоритми: методи розв’язання
http://olympiads.win.true.nl/ioi
– Міжнародна олімпіада з інформатики
http://www.olympiads.ru
– Події, задачі, тести, рішення, коментарі. На сайті також можна викачати бібліотеку для написання “перевірялок” до задач – Testlib.
http://neerc.ifmo.ru/School/ – На цьому сайті міститься інформація про олімпіади школярів по інформатиці, які проходять в Росії, в яких беруть участь Петербурзькі школярі
http://www.olympiada.km.ua/ – Задачі заочних і обласних олімпіад Хмельницької області. Архіви турнірів, конкурсів. Багато іншої корисної інформації.
http://comp-science.narod.ru/ – Матеріали олімпіад школярів по програмуванню в Пермській області; підготовка до олімпіад по програмуванню; дидактичні матеріали по алгебрі і геометрії; технологія генерації дидактичних матеріалів по математиці; дидактичні матеріали по інформатиці (задачі, тести); методична скарбничка; посилання на освітні ресурси Internet.
http://acm.timus.ru
– Тут ви можете знайти деяку кількість задач з різних змагань. Перевіряюча система дозволяє вам перевірити ваш розв’язок для кожної задачі.
http://www.informatics.ru/ – Даний сайт присвячений російським олімпіадам школярів по інформатиці. Автори сайту – члени журі і наукового комітету Всеросійської олімпіади, а також тренери збірної команди Росії для міжнародної олімпіади. Тут викладаються матеріали Всеросійських олімпіад, учбово-тренувальних зборів по інформатиці, різні книги і статті, присвячені даній тематиці.
http://g6prog.narod.ru – Сайт присвячений докладному розбору олімпіадних задач по інформатиці. Рівень задач від міської до міжнародної олімпіад. Програмні тексти до задач не додаються (представлений словесний опис рішення). До деяких задач додаються тести. Є багато корисних книг по олімпіадних задачах і велика кількість посилань на аналогічні ресурси.
http://byoi.narod.ru – Архів республіканських, міських, районних олімпіад, зборів до IOI. Підбір рідкісних, ефективних алгоритмів.
http://homepages.compuserve.de/chasluebeck – Дуже великий архів задач по інформатиці на російській мові.
http://www.stream.newmail.ru/index.html – Тут можна отримати відповідь на питання про олімпіади, взнати останні новини, підготуватися до олімпіад. На сайті є бібліотека книг і докладний каталог ресурсів.

Підготовка до зовнішнього незалежного тестування

/Files/images/logo_zno.gifПроект School Champion надає унікальну можливість безкоштовно пройти підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання онлайн всім школярам, абітурієнтам і випускникам минулих років!
Щоб підготуватися до ЗНО, Ви можете випробувати свої сили у тестах, складених на базі матеріалів ЗНО попередніх років!
У Вас є можливість онлайн ознайомлення з процедурою проходження зовнішнього незалежного тестування (ЗНО) та перевірки знань в онлайн форматі.
Бажаємо Вам успіхів!
Доступні тести для перевірки своїх знань
ЗНО

Математика (1 сесія) (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  з математики (1 сесія). Містить 33 питання.
Математика (2 сесія) (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  з математики (2 сесія). Містить 33 питання.
Історія України (1 сесія) (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО 2013 з історії України. Містить 55 питань.
Історія України (2 сесія) (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  з Історія України. Містить 55 питань.
Всесвітня історія (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО з Всесвітньої історії. Містить 55 питань.
Українська мова та література (1 сесія) (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО з української мови та літератури. Містить 60 питань.
Українська мова та література (2 сесія) (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  з української мови та літератури. Містить 60 питань.
Біологія (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  з біології. Містить 60 питань.
Географія (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  з географії. Містить 56 питань.
Фізика (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО з фізики. Містить 34 питання.
Хімія (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО з хімії. Містить 60 питань.
Світова література (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  зі світової літератури. Містить 60 питань.
Російська мова (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО з російської мови. Містить 50 питань.
Англійська мова (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО з англійської мови. Містить 11 питань.
Німецька мова (ЗНО) Тест створено на базі матеріалів ЗНО  з німецької мови. Містить 11 питань.

Увага! Безкоштовна онлайн підготовка до пробного ЗНО  року

 ТРЕНУВАЛЬНЕ ON-LINE ТЕСТУВАННЯ підготовка до ЗНО

ZNOВи обререте тренувальне on-line тестування. Розподіл завдань у тестах за змістом і за формою є максимально наближений до тестів ЗНО з врахуванням специфіки комп’ютерного тестування. Ви можете обрати тренувальні тестування по розділах (періодах) програми, які тривають по 20 хвилин, або підсумкове тестування, яке триває 60 хвилин. Уважно читайте інструкції до виконання завдань і самі завдання. Помилково набрані відповіді можна виправляти. Стежте за часом. Ваша робота буде перевірена, якщо до завершення часу або відразу після повідомлення про завершення тестування Ви натиснете кнопку “Відправити на перевірку”.
Предмети та розділи тестування
Біологія Географія Історія України Математика Українська мова та література Фізика
Хімія Світова література
Іноземні мови: Англійська мова Іспанська мова Німецька мова Французька мова

/Files/images/logo_zno.gifПроект EDUkIT надає унікальну можливість БЕЗКОШТОВНО пройти підготовку до пробного зовнішнього незалежного оцінювання ОНЛАЙН всім школярам, абітурієнтам і випускникам минулих років!
На сайті http://zno.edu.kh.ua Ви маєте можливість підготуватися до пробного ЗНО.
Випробуйте свої сили у тестах, складених на базі матеріалів ЗНО попередніх років! Проходження тестів на сайті ЗНО безкоштовне! Бажаємо успіхів!


Збірники завдань ДПА у основній школі (9 клас)

/Files/images/ДПА9клас.jpgЕлектронні версії збірників завдань та форми проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Атестація в основній школі проводиться з п’яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу. Державна підсумкова атестація у 9-му класі відбуватиметься письмово за затвердженими посібниками або усно за білетами.
Українська мова. “Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас” (укл. Мацько Л.І., Мацько О.М., Сидоренко О.М. – К.: Центр навчально-методичної літератури)
Українська література. “Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 9 клас” (авт. Коваленко Л.Т., Михайлова Н.В., Данилейко О.Л. – К.: Центр навчально-методичної літератури). Білети ДПА 2012. Українська література (усна форма)
Світова література. “Збірник завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 9 клас” (авт. Бондарева О.Є., Сегеда Т.П., Фоміна С.П. – К.: Центр навчально-методичної літератури). Білети ДПА 2012. Світова література (усна форма)
Математика (алгебра та геометрія). “Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас” (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Комаренко О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури)
Географія. “Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9 клас” (авт. Гладковський Р.В., Довгань А.І., Паламарчук Л.Б., Совенко В.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури)
Біологія. “Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 9 клас” (авт. Костильов О.В., Андерсон О.А., Закревська В.М. – К.: Центр навчально-методичної літератури)
Англійська мова. “Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас” (авт. Коваленко О.Я., Несвіт А.М., Чепурна О.В., Шулікіна Н.Г. К.: Центр навчально-методичної літератури)
Історія України. “Збірник завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 9 клас” (авт. Власов В.С. – К.: Центр навчально-методичної літератури). Білети ДПА 2012. Історія України (усна форма)
Всесвітня історія. “Збірник завдань для державної підсумкової атестації зі всесвітньої історії. 9 клас” (авт. Ладиченко Т.В., Камбалова Я.М. К.: Центр навчально-методичної літератури). Білети ДПА 2012. Всесвітня історія (усна форма)

Освітньо-інформаційні ресурси

http://teacher.at.ua/ – веб-сайт „Вчитель вчителю, учням та батькам”
www.balachka.com – веб-сайт „Пиши українською”
http://bibliyna-istoriya.org.ua/ – веб-сайт „Біблійна історія”
http://cikave.org.ua/pro-sajt/ – веб-сайт „Цікаво про цікаве”
http://www.ukr-tur.narod.ru/ – веб-сайт „Світ географії та туризму”
www.akBooks.com.ua – веб-сайт „Академічна книгарня@онлайн”
Lcorp.ulif.org.ua – український лінгвістичний портал «Словники України»
http://www.idea-ukraine.org/ – проект „Відкритий світ інформаційних технологій”

 Інтернет-сайти бібліотек та електронних бібліотек

www.library.edu-ua.net – Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
http://www.4uth.gov.ua/ – веб-сайт Державної бібліотеки України для юнацтва (Київ)
http://www.chl.kiev.ua/ – веб-сайт Національної бібліотеки України для дітей
http://www.nbuv.gov.ua/ – веб-сайт Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського (Київ)
http://www.bukvoid.com.ua/ – веб-сайт „Буквоїд”
http://www.nplu.org/ – веб-сайт Національної парламентської бібліотеки України (Київ)
http://www.ukrbook.net/ – веб-сайт Книжкової палати України імені Івана Федорова (Київ)
http://library.zntu.edu.ua/res-libr-el.html – веб-сайт „Бібліотеки в мережі Internet”
http://lyapota.boom.ru/lib.htm – колекція посилань на кращі електронні бібліотеки
http://book.uraic.ru/ssylki/biblioteki – Інформаційно-довідковий портал „Library.ru”
http://www.loc.gov/ – веб-сайт Бібліотеки Конгресу США
www.bnf.fr/ – Bibliothèque Nationale или BNF) — веб-сайт Національної бібліотеки Франції
www.bl.uk/ – веб-сайт Британської бібліотеки

 Інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України

http://www.prostir.museum/ – веб-сайт „Музейний простір України”
http://namu.kiev.ua/ – веб-сайт Національного художнього музею України
http://www.warmuseum.kiev.ua/ – веб-сайт Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941 – 1945 років
http://hutsul.museum/ – веб-сайт Національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття
http://museum.odessa.net/fineartsmuseum/ – веб-сай Одеського художнього музею
http://www.archaeology.odessa.ua/ – веб-сайт Одеського державного археологічного музею
http://www.oweamuseum.odessa.ua/ – веб-сайт Одеського музею західного і східного мистецтва
http://muzey.vn.ua/ – веб-сайт Вінницького обласного краєзнавчого музею
http://www.museum.lviv.ua/ – веб-сайт Львівського музею історії релігії
http://lvivgallery.org/ – веб-сайт Львівської національної галереї мистецтв
http://honchar.org.ua/ – веб-сайт Музею I.М. Гончара
http://www.chersonesos.org/ – веб-сайт Національного заповідника „Херсонес Таврійський”
http://www.tmf-museum.kiev.ua/ – веб-сайт Державного музею театрального, музичного і кіномистецтва України

 Спеціалізовані Інтернет-сайти дитячої літератури

http://childbooks.blox.ua/html – веб-сайт „Книги для дітей”
http://abetka.ukrlife.org/ – веб-сайт для дітей „Весела абетка”
http://www.abetka-logopedka.org/ – веб-сайт „Світ дитини”
http://www.kazka.in.ua/ – веб-сайт „Українська казка”
http://www.ae-lib.org.ua/_lit_child.htm – веб-сайт „Дитяча література”
http://www.levko.info/ – дитячий сайт „Левко”
http://www.mysl.lviv.ua/ – веб-сайт „Країна міркувань”
http://slovogray.narod.ru/ – літературний сайт Ігоря Січовика
http://dytjachi-virshi.org.ua – авторський сайт „Віршики пана Назара”

Дистанційна освіта

Український центр дистанційної освіти – udec.ntu-kpi.kiev.ua
Українська система дистанційного навчанняwww.udl.org.ua
Центр дистанційного навчання світового банкуwww.uapa-dlc.org.ua
Проблемна лабораторія дистанційного навчання – dl.kpi.kharkov.ua/techn/rle/
Центр дистанційного навчання Української Академії державного управлінняwww.ado.edu.ua
Дистанційне навчання Академії цивільного захисту Україниwww.edu-mns.org.ua
Українсько-американський гуманітарний інститут “Вісконсінський Міжнародний Університет в Україні”www.wiuu.edu.ua
Лабораторія Віртуального Дистанційного навчання Харківського технічного університету радіоелектроники (ХТУРЕ) – vdll.kture.kharkov.ua
Дистанційне навчання у Львівському Національному Університеті “Львівська Політехніка”www.idn.polynet.lviv.ua
Центр електронної освіти НТУ “КПІ”www.eec.ntu-kpi.kiev.ua
Інститут заочної та дистанційної освіти Київський національний університет технологій та дизайну – dist.vtv.kiev.ua
Лабораторія дистанційної освіти Сумський державний університет – dl.sumdu.edu.ua
Центр дистанційного навчання Кременчуцький інститут Дніпропетровського університету економіки і праваwww.cdo.com.ua/info/index.php
Лабораторія дистанційного навчання Київського національного торговельно-економічного університетуhttp://ldn.knteu.kiev.ua
Інститут заочної і дистанційної освіти Придніпровська державної академії будівництва і архітектури – izido.pgasa.dp.ua/do/1_1.html
Сервер дистанційного навчання Київського Інституту Інвестиційного Менеджмента (КІІМ) – srv.kimi.kiev.ua/DISTANT/uindex.html
Міжнародний дослідно-навчальний центр інформаційних технологій та системwww.dlab.kiev.ua
Центр програмної інженеріїwww.ukrsoftpro.com.ua
Центр Дистанційної Освіти ВНТУ – cde.vstu.edu.ua
ЦДО “Интеллект” – intellect.dp.ua
Центр дистанційного навчання МБЕРІФ – elearning.if.ua
Дистанційне навчання. Сайт присвячений розвитку дистанційної освіти в Україніwww.distance-learning.com
Інформація про системи видаленого навчання (Moodle) – moodle.ukma.kiev.ua
Західноукраїнський ресурсний інтернет-портал дистанційної освіти – westukr.itgo.com
Система дистанційного навчання за допомогою Інтернетhttp://www.slc.kiev.ua

 Інші освітні ресурси

Мiнiстерство освiти Росiйської Федерацiї www.ed.gov.ru
Міністерство освіти Республіки Білорусь www.minedu.unibel.by
Освіта в Киргизтані
– freenet.kg
Російський фонд фундаментальних досліджень www.rfbr.ru
Міжнародний науковий фонд (фонд Дж.Сороса, Росія), www.osi.ru
Освіта у відкритому суспільстві (Фонд Дж.Сороса, Казахстан) www.soros.kz
Освіта у відкритому суспільстві (Фонд Дж.Сороса, Казахстан) www.bilim.kz
Інститут засобів навчання АПН України www.ime.edu-ua.net
Сайт “ХХI: школа, iнформатика” www.school.kiev.ua
Сайт “Освiтянська мережа України” www.ednu.kiev.ua
Сайт Українського центру міжнародної освіти www.study.org.ua
ВНЗ України в Інтернет – educatalog.pisem.net
Освітній портал (ВНЗ України, календар подій освіти, навчання за кордоном) – www.osvita.org.ua
Благодійна програма: “Молоде покоління:у ХХI століття” www.schools.kiev.ua
База даних пропозицій ВНЗ України щодо міжнародного науково-технічного співробітництва www.science-projects.kiev.ua
Інформаційно-виробнича система інформаційного та документарного забезпечення організацій та громадян України в галузі освіти (ІВС “ОСВІТА” ) www.osvita.net
Асоціація “Спілка приватних загальноосвітніх навчальних закладів України” www.privateschool.narod.ru
Інформаційно-консультативний центр : багато інформації для студентів, науковців та дослідників, які зацікавлені можливостями навчання чи стажувань за кордоном www.osvita.org
Віртуальне об’єднання “Вища школа”http://vzvo.gov.ua/

Історія походження смайлу

Ми у своєму житті вміємо виражати різні емоції, наша міміка дуже багата й різноманітна. Загальновідомо, що 80% інформації наш співрозмовник отримує через невербальні канали сприйняття: міміку, жести.Спілкуючись в Інтернеті, ми використовуємо смайлики для висловлення свого настрою:
: -) – Усміхаюся
: -( – Мені сумно
:-О – Подив
ХD – Дуже смішно
-%— Дарую квіточка
19 вересня вважається Днем народження «смайлика».
Звідки ж вони з’явилися і хто їх придумав? Смайли, інакше емограмми (smile – усмішка) – це значки, складені з розділових знаків, букв і цифр, що позначають якісь емоції. Вони широко використовуються при спілкуванні в Інтернеті – у листах, форумах, чатах і т.п. Останнім часом текстові смайлики поступово відходять у минуле, а їм на зміну приходять графічні – прикольні картинки, що зображують особи, предмети, знаки, дії.
Перші смайлики з’явилися ще раніше і не в Інтернеті: в Америці в грудні 1963 року художник Харві Белл, з нагоди злиття двох страхових компаній в одну корпорацію State Mutual Life Assurance Cos. of America намалював першу бадьору усміхнену пику, яку розмістили на значках співробітників компанії.
У 70-х роках смайл придбав величезну популярність: його почали друкувати на марках, футболках, рюкзаках, олівця … Продукція з зображенням смайликів приносила величезні доходи всім, окрім свого творця.
Однак першим запатентував смайлик як торгову марку якийсь француз Франклін Лоуфрані в 1971 році. Йому вдалося запатентувати свій торговий знак в 80 країнах світу. Корпорація Лоуфрані – Smiley Licensing – діяла по всьому світу, крім США, зрозуміло, і принесла своєму власникові великий прибуток.
Що ж стосується Харві Белла, то він врешті-решт теж запатентував свій смайл і створив компанію World Smile Corporation (яку зараз очолює його син – Чарльз Белл). У цієї людини була мрія – стати «міжнародним послом щастя» на всій Землі. Саме Харві Белл запропонував відзначати 1 жовтня міжнародний день посмішки. Весь прибуток від компанії World Smile Corporation було вирішено використати в благодійних цілях.
Перший смайлик в Інтернеті з’явився 19 вересня 1982, його винахідник – Скотт Фалман (Scott E. Fahlman) професор приватного Університету Карнегі-Меллона, що знаходиться в Піттсбурзі, штат Пенсільванія, США. Цей учений першим запропонував використовувати таке поєднання – двокрапка, тире і заслони дужку – для позначення усміхненого обличчя.
Треба відзначити, що цієї історичної події передувала ціла наукова дискусія, що на сьогоднішній день здається вельми забавним. Наукові співробітники довго обговорювали: які смайлики використовувати для виразу «жарт» або «сумно».
Перше знайдене в мережевих архівах повідомлення, що містить смайлики, датується 2002 роком.
Зараз в Інтернеті зустрічаються найрізноманітніші смайлики: не тільки виражають емоції, але також зображають різних персонажів, знаки зодіаку, прапори, таблички з гаслами (скандували смайлики), смайли-букви, новорічні смайлики …
В Інтернеті існують спеціальні сайти, на яких ви можете завантажити собі набори смайликів, а також придумувати і малювати свої авторські смайлики, обмінюватися ними, дарувати і відправляти ці «усміхнені личка» друзям і знайомим. За 25 з гаком років свого існування «смайлик» став незмінним атрибутом електронного спілкування, і багато хто вже не можуть уявити, як можна було б без нього обходитися.

Основи безпеки в Інтернеті для підлітків

Для підлітків є той факт, що вони переживають періоди низької самооцінки, шукають підтримки від своїх друзів та менше бажають очікування своїх батьків. Підлітки ототожнюють себе з якоюсь групою, та бажають незалежності, й вони схильні порівнювати цінності своєї сім’ї та своїх товаришів. У старшому підлітковому віці діти є /Files/images/Bezpeka_Inet.jpgбільш зрілими та готові взаємодіяти зі світом на інтелектуальному рівні. Загалом підлітки відкриті новим ідеям, але їм бракує життєвого досвіду для того, щоб оцінювати себе. Важливо, щоб батьки продовжували відігравати активну роль у контролі використання дітьми Internet.
Що роблять в онлайні підлітки. Підлітки завантажують музику, використовують обмін повідомленнями, електронну пошту та грають в онлайнові ігри. Вони використовують пошукові сервери для знаходження інформації в Internet. Більшість підлітків відвідувала чат-кімнати, і багато з них брали участь у дорослих або приватних чатах. Хлопці в цьому віці скоріше за все виходять за межі, шукаючи грубий гумор, насильство, азартні ігри та відверті сайти для дорослих. Дівчата, скоріш за все, схильні до розмов в онлайні й більш піддані сексуальним домаганням.
Підказки з безпеки. Ось кілька підказок з безпеки, які вам слід взяти до уваги, коли ви даєте рекомендації з використання онлайну підліткам:

  • Створіть список Правил користування Internet вдома за участю ваших дітей.
  • Тримайте комп’ютери з Internet-з’єднанням у відкритій зоні, поза межами кімнати вашої дитини.
  • Поговоріть зі своїми дітьми про їхніх онлайнових друзів та те, чим вони займаються так, як ви б говорили про будь-яких інших друзів або заняття.
  • Вивчіть інструменти для фільтрування Internet.
  • Знайте, які чат-кімнати та дошки повідомлень вони відвідують та з ким розмовляють.
  • Рекомендуйте їм використовувати контрольовані чат-кімнати.
  • Наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм онлайновим другом.·
  • Навчіть своїх дітей ніколи не давати про себе інформацію.
  • Навчіть своїх дітей не завантажувати програми, музику або файли без вашого дозволу.
  • Скажіть своїй дитині розповідати вам про те, що або хто в онлайні примушує її почувати себе незручно або налякано.
  • Поговоріть із своїми дітьми про онлайнову порнографію та направте їх на позитивні сайти про здоров’я та сексуальність.
  • Допоможіть дітям захиститися від спаму.
  • Знайте, які сайти відвідують ваші діти.
  • Навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в онлайні.
  • Переконайтеся, що ваші діти-підлітки консультуються з вами, перш ніж проводити в онлайні якісь фінансові операції, включаючи замовлення, купівлю або продаж.
  • Обговоріть онлайнові азартні ігри та їхні потенційні ризики зі своїми дітьми-підлітками.

92% українців недостатньо обізнані про кіберзагрози

/Files/images/kiberg.jpgУ День безпечного Інтернету 7 лютого «Майкрософт Україна» оприлюднює результати дослідження про комп’ютерну безпеку українців. Убільшості українців досі легко виманити пароль від пошти чи спонукати дати доступ до власної інформації у соціальній мережі. Такі висновки дослідження «Майкрософт Україна» про рівень комп’ютерної безпеки в Україні. 92% українців знають лише базові речі про те, як захистити себе в Інтернеті, і тільки 8% розуміють, як можна захиститися від таких кіберзагроз, як фішинг, крадіжки особистих даних та інші види шахрайства в мережі. За результатами дослідження, яке охопило більше 11 тис. респондентів у 27 країнах, вже багато українців вміють використовувати брандмауер, антивірусні програми та створювати «сильні» паролі. 87% українських користувачів Інтернету встановлюють антивірусні програми, 63% – регулярно оновлюють програмне забезпечення. Проте їм бракує знань про інструменти, які допомагають захиститися від загроз соціальної інженерії – виманювання конфіденційної інформації шахраями, одним із видів якого є фішинг. Дослідження виявило, що саме соціальна інженерія сьогодні стає основним джерелом загроз у мережі. Тільки третина респондентів опікується своєю репутацією в Інтернеті: використовує інструменти для захисту онлайн-репутації та слідкує за інформацію про себе в мережі.За результатами дослідження, третина користувачів, у яких є діти, майже нічого не знають про загрози в мережі. А найбільш вразливі для кіберзлочинів – користувачі старші за 49 років. Вони нічого не роблять для того, аби захиститися від таких загроз..

Інтернет-залежність може викликати депресію

інтернет-залежність, залежність від ІнтернетуІнтернет стрімко увірвався в наше життя і так само, як персональний комп’ютер, ноутбук чи мобілка, заполонив усі сфери діяльності людини. Він є великим джерелом різних видів інформації. Тепер важко уявити сучасне життя без нього, адже за допомогою різних інтернет-сервісів можна багато чого зробити не виходячи із дому: провести будь-яку фінансову операцію, щось купити в інтернет-магазині або продати на аукціоні, просто почитати цікаві новини, пограти в ігри, провести час в популярних соціальних мережах, і так далі.
Тобто, для одних Інтернет – це робота, а для інших розвага. Але незалежно від того для чого людина використовує його, надмірне використання Інтернету непомітно переходить в серйозну хворобу– інтернет-залежність, яка, як виявили вчені, може викликати депресію і тривожність у підлітків. Саме підлітки, студенти, а також люди похилого віку найчастіше стають заручниками Всесвітньої павутини (WWW).Недавно у виданні Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine були опубліковані результати дослідження, яке проводилося серед 1962 китайських підлітків. У 8,4% учасників, які багато часу проводять в он-лайні, фахівці виявили розвинену клінічну депресію, а 0,2% отримали тривожність.З точки зору медицини, інтернет-залежність – це психічний розлад. Часто інтернет-залежність прирівнюють до алкогольної залежності.Сьогодні, більше 10% користувачів у світі страждають інтернет-залежністю або чумою XXI сторіччя, як вважають деякі фахівці. Так, КНР вже офіційно визнала цю хворобу клінічним захворюванням.

Хто створив Інтернет?

Прародителем Інтернет можна назвати організацію ARPA (Advanced Research Projects Agency) – Агентство передових дослідницьких проектів в області оборони при Міністерстві оборони США (DOD), це агентство потім було перейменоване в DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency). Під егідою цього агентства була створена мережа ARPANET (Advanced Research Projects Agency NETwork).До кінця 1969 були з’єднані комп’ютери чотирьох університетів, і з’явилася перша комп’ютерна мережа.
У 1972 році, коли ARPANET вже з’єднував 23 комп’ютера, була написана перша програма для обміну електронною поштою через мережу. Ці мережі володіли тим же недоліком, що і ARPANET, вони могли з’єднувати тільки обмежена кількість однотипних комп’ютерів. Крім того, вони були не сумісні один з одним.
У середині 70-х років для ARPANET були розроблені нові стандарти передачі даних, які дозволяли об’єднувати між собою мережі довільної архітектури, тоді ж було придумано слово “Інтернет”. Саме ці стандарти, що згодом отримали назву протоколу TCP / IP, заклали основу для зростання глобальної комп’ютерної мережі шляхом об’єднання вже існуючих мереж. Їх важливим достоїнством було те, що мережа вважалася в принципі не стовідсотково надійною, і передбачалися засоби боротьби з помилками при передачі даних. У 1983 році мережа ARPANET перейшла на новий протокол і розділилася на дві незалежні мережі – військову і освітню. До цього часу мережа об’єднувала більше тисячі комп’ютерів, в тому числі в Європі і на Гавайських островах. Останні використовували супутникові канали зв’язку.
Розвиток Інтернету отримало новий імпульс, завдяки ініціативі Національного наукового фонду США (NSF) зі створення глобальної мережевої інфраструктури для системи вищої освіти (1985-88). NSF створив мережу швидкісних магістральних каналів зв’язку та виділяв кошти на підключення до неї американських університетів. Інтернет залишався переважно університетською мережею до початку 90-х років, однак NSF відразу взяв курс на те, щоб зробити його в подальшому незалежним від державного фінансування. Зокрема, У 1988 році Інтернет вже налічував 56 тисяч з’єднаних комп’ютерів.
Справжній розквіт Інтернету почався в 1992 році, коли була винайдена нова служба, яка отримала дивну назву “Всесвітня павутина” (World Wide Web, або WWW, або просто веб). WWW дозволяє будь-якому користувачеві Інтернету публікувати свої текстові та графічні матеріали у привабливій формі.

Цікаві факти про інтернет

1. 80% всіх картинок в Інтернеті показують голих жінок.
2. Будинок Білла Гейтса був спроектований, використовуючи комп’ютер Макінтош.
3. До 2012 року буде приблизно 17 мільярдів пристроїв, пов’язаних з Інтернетом.
4. Кожного місяця реєструється більше мільйона доменних імен
5. Електронна пошта була винайдена раніше, ніж Всесвітня павутина.
6. У 1980-их комп’ютер IBM не вважали хорошим, якщо він не міг керувати Microsoft Flight Simulator
7. MySpace повідомляє про більш ніж 110 мільйонах зареєстрованих користувачів. Якби це була країна, вона була б у десятки разів більше Мексики.
8. На e-Bay кожну секунду укладається угод на 680$.
9. Кожна восьма подружня пара, яка одружилася в минулому році в США, зустрілася онлайн.
10. Середній 21-річний молодий чоловік провів 5 000 годин, граючи у відеоігри, прочитав 250000 електронних листів, і текстові повідомлення і витратив 10 000 годин на мобільний телефон.
11. Середній користувач комп’ютера блимає 7 разів на хвилину, це менше звичайної норми в три рази.
12. У 1994 році вийшла перша банерна реклама.
13. Перша комп’ютерна миша була винайдена Дугом Енджелбартом приблизно в 1964 році і була зроблена з дерева.
14. Перше доменне ім’я, коли-небудь зареєстроване, було Symbolics.com.
15. Перший в світі комп’ютер, названий Z1, був винайдений Конрадом Цузе в 1936 році. Його наступний винахід, Z2 був закінчений у 1939 і був першим повністю функціонуючим електромеханічним комп’ютером.
16. Інтернет відвідують приблизно 1319872109 осіб щодня.
17. У той час як радіо потрібні 38 років, і телебаченню 13 років, Всесвітній павутині потрібні тільки 4 роки, щоб досягти 50 мільйонів користувачів.

Комп’ютерні віруси здатні вбити людину

/Files/images/вірус.jpg Ще у 2010 році Вентер створив найпростіший біологічно-синтетичний організм, який був придатний до розмноження. Вірус Синтетична біологія в будь-який момент може легко вийти з-під контролю. Згідно повідомлення видання Daily Mail, ще у 2010 році Вентер створив найпростіший біологічно-синтетичний організм, який був придатний до розмноження. Проте це наукове відкриття викликало бурю обговорень серед критиків. Все це мало місце через етичність використання таких штучних істот. Наприклад, на думку Джуліана Савулеску, професора з етики Оксфордського університету, відкриття Вентера в майбутньому може служити основою для створення найпотужнішої біологічної зброї, яку тільки може собі уявити людина. В рамках останньої технологічної конференції під назвою TXM одні учасники сходилися на думці, що прорив Вентера являє собою великий еволюційний стрибок, а інші застерігали, що синтетична біологія в будь-який момент може легко вийти з-під контролю. Ендрю Хесселе, фахівець дослідницької групи НАСА вважає, що генна інженерія представляє собою абсолютно новий кордон комп’ютерного програмування. Він стверджує, що це одна з найпотужніших новітніх технологій в сучасних умовах. Синтетична біологія – це так би мовити програмування життя, – вважає Хессель. За його словами “клітини – живі комп’ютери, а ДНК – мова програмування”. В рамках свого виступу Хессель передрік настання нової епохи. Це буде ера, коли дешифрування ДНК стане звичайною буденною справою. Але вчений застеріг, що разом з цим революційний прорив може стати великою катастрофою в тому випадку, якщо наукові розробки потраплять не в ті руки. Варто підкреслити, що подібної думки дотримуються і фахівці з безпеки, а не тільки галузеві фахівці.

Advertisements

Обговорення

Коментарів ще немає.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s

Травень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Архіви

Флікр світлини

Статистика блоґу

  • 188,300 hits
Advertisements
%d блогерам подобається це: